vineri, 27 decembrie 2019

VIAȚA CA O CLIPĂ


Din pântecul mamei, blând,
În braţele ei şi mai departe,
Lui Dumnezeu îi plâng şi cânt
Când mă pune-ntr-o carte!


E cartea vieţii, curată,
Totul într-o clipă înfloreşte,
El o scrie cu sânge, iată,
Şi din iubire mă creşte...

Intru în trupul cel tânăr,
Mă ţine de mână, iubitor,
Mă poartă uşor pe umăr,
Şi totul se face dragoste, ură şi dor...



O iubesc pe Ana ori Maria,
O poveste cu inel şi cânt,
Albul ei picură veşnicia,
Ea pune o clipă, eu – un cuvânt!

Fulgerător au trecut toate,
Mintea-i zguduită de proverbe,
De moarte vom avea parte,
Prin adjective, semne şi verbe.

Între două lumi rotunde
Mi-am pierdut și aripile,
Voi regăsi comori, urme,
Viaţa netrăită, clipele...

Zilele sunt cât un lat de mână,
Viaţa un salt acolo, Sus,
Veşnicia-i ultima săptămână
Măsurată cu sânge de Isus... 


c STANCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu