joi, 9 ianuarie 2020

Câştigătorii Concursului Naţional de Poezie „Lidia Vianu Translates”, 2020

Dragii mei,

Din 197 de concurenţi, mi-a fost aproape imposibil să limitez alegerea la câţiva finalişti. Aşa că am decis să fac o antologie care să reprezinte poezia românească la 30 de ani după căderea comunismului.
Am petrecut Crăciunul şi Anul Nou cu poezie bună. Alegerea mea nu vrea deloc să însemne că finaliştii sunt mai buni decât ceilalţi. Cu mare bucurie, pot afirma acum că toţi cei care au trimis poeme sunt poeţi adevăraţi. Lista aceasta nu înseamnă decât că atât pot eu traduce bine.
Sper să vă înscrieţi şi la următorul concurs, dar până atunci am de tradus o antologie minunată, pe care sper să o pot publica în Anglia.
Mulţumesc tuturor pentru că au avut încredere, pentru răbdare, şi cer iertare celor pe care, fără să vreau, îi necăjesc. Nu poezia lor e de vină, ci neputinţa mea de a-i traduce. La anul poate ne vom întâlni pe aceeaşi lungime de undă…
La mulţi ani tuturor. Fie ca antologia care începe acum să vă poarte noroc.
Lidia Vianu

Câştigătorii Concursului Naţional de Poezie „Lidia Vianu Translates”, 2020
[în ordinea crescătoare a vârstei]

[Antologie]


Lepădatu Denisa
Macarie Bogdan Ioan
Dinu Petruț Relu
Botîlcă Cristina
Denn Albert
Miu Iuliana
Lăcătuș Daniel
Voicu Tudor
Cibicenco Sandra
Dumitrescu Andrei-Tudor
Teodorescu Adriana
Marin Daniel
Andreica Vasile
Manolachi Monica
Prodan Ofelia
Sorescu Carmen
Cipariu Dan Mircea
Faur Lia
Şerban Robert
Nedelcu Cristi
Burghel Ioana
Popescu Denisa
Prisacariu-Șoptelea Cristina
Asztalos George
Gălăţanu Mihail
Coande Nicolae
Draghincescu Rodica
Hanu Dan Bogdan
Albu Daniela
Enea Gela
Ioan Es Pop
Dima Simona-Grazia
Furtună Angela
Silade Nicolae
Mureșan Ion
Balázs Attila
Dănilă Dan
Bădărău George
Stoica Dorina
Mănăilescu Lucian
Stoiciu Liviu Ioan
Diaconu Virgil
Costache Adrian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu