miercuri, 17 aprilie 2019

Eugen Dorcescu, Psalmul 2 (Biblice)


2
1. De ce se-aţâţă neamurile oare
Şi poartă-n cuget doar deşertăciuni ?
2. O, împăraţi şi domnitori nebuni !
Ţin sfat. Cu Domnul vor să se măsoare,
Cu Unsul Său, spunându-şi : „Este frânt
3. Oricare lanţ, oricare legământ”.
4. Surâde Cel ce-n ceruri locuieşte.
Îşi bate Domnul joc de zarva lor.
5. Şi, în mânia Lui, îngrozitor,
Cutremurându-i, astfel le vorbeşte :
6. „Pe Împăratul Meu l-am uns chiar Eu
Peste Sion”. Iar Unsul zice : „Iată,
7. Vestesc decretul Său în lumea toată”.
Căci zis-a Domnul : „Tu eşti Fiul Meu !
Azi Ţi-am dat viaţă, astăzi Te-am născut.

8. Pământuri şi popoare Te aşteaptă.
Toiag de fier ţinând în mâna dreaptă,
9. Le vei sfărâma ca pe un vas de lut”.
10. Deci, rege, tu, fii înţelept şi blând !
Şi tu, judecător, fii învăţat !
11. Pe Domnul să-L slujiţi neîncetat
Şi să gustaţi plăcerea tremurând.
12. Cinstire daţi-I Fiului. Acel
Ce poate într-o clipă să vă piardă.
Mânia Lui e-o arzătoare joardă
Şi fericiţi sunt cei ce cred în El.

Eugen Dorcescu
Fragment din Biblice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu