vineri, 30 martie 2018

Lacrimile se vor amesteca, pumnalele se vor amesteca...

Lăcuste în verzi insomnii

Lăcuste flămânde au ros papirusul
pe care ţi-am scris epistola de sare,
epistola de iubire mirosind a liliac nebun.

Lăcustele au intrat în visele tale, în visele mele,
verzi insomnii cu mandibule ferme.

Au ros până şi sticla ferestrei,
acum porumbeii mişcă lumina
cu aripile agitate şi lumina se izbeşte de obrajii noştri.

Dimineaţa ne invadează,
ocupă această cameră în care m-am închis
pentru a gândi la foamea ta de femeie îndrăgostită. 


Dar aceste lăcuste sunt aici,
fac mari mişcări în lume,
mâine lumea va fi altfel,
spre seară hamalii vor fi surprinşi
fără bagajele pe care le-am încredinţat.

Doar o mână va rămâne şi din paznic,

mâna aceea va scrie pe zidul
pe jumătate ros de lăcuste numele tău şi numele meu.

Vom plânge, lacrimile noastre se vor amesteca,
pumnalele ni se vor amesteca,
trupurile ni se vor amesteca,
în final...  

C Stancu