sâmbătă, 9 februarie 2019

Adrian Botez: Autobuzul care nu mai vine... Poezia fără bilet dus-întors

AUTOBUZUL ÎNTÂRZIAT


aştept autobuzul – care
nu mai vine : ştiu că – odată şi
odată – tot va
veni – dar
când ? – a depăşit orice-ntârziere
decentă...

de-atâta-aşteptare şi
nervi – când – în sfârşit
va veni autobuzul (cu o atât de mare
întârziere !) – în semn de
protest - nu mă voi urca
eu
într-îmsul – ci-l voi sudui – îl voi
înjura birjăreşte : în locul meu
se va strecura – în
autobuz – o umbră
sperioasă – politicoasă – care
nici măcar
nu-şi va lua
bilet
dus-întors
***



VIAŢA DUBLĂ A SCRISORII
abia după ce
visez cum am trudit (ideal şi
inspirat-luminat) – să
scriu Scrisoarea – şi mai
visez şi că
deja am expediat-o ! – ...mă
trezesc – foarte
ambiguu - ponciş – îmi
şterg – de zor
ochi-ochelarii – şi
arţăgos – încep să chibzuiesc – să mă
frământ – cum şi de unde să încep a
plămădi şi
rândui-orândui –  rudimentarul
realul chip al
Scrisorii
***
                                                                  Prof. dr. Adrian Botez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu