miercuri, 24 aprilie 2019

Trecem din tărână în copii... Un psalm


PSALM


       Psalmul 23



Tu, Doamne, mă călăuzeşti,
Fiinţa mi-o hrăneşti, în slăbiciune,
Zilnic, Prietene, îmi vorbeşti,
Mă aperi de ispite, de lume…

Iată, ape liniştite, în înserare,
Căile sunt drepte şi vii,
Pentru Numele Tău cel Mare,
Trecem din ţărână în copii…

Sufletul meu se înviorează,
Cuvântul Tău mă hrăneşte,
E dulce-n dulcea amiază,
Iar seara mă linişteşte…


Nu mă pedepsi prea tare,
Ai milă în slăbiciunea mea,
Numele Tău e-ndurare şi e mare,
Chiar şi-n valea rece şi rea…



Şi nu mă tem de răul – rău,
Dacă aş trece prin umbrele morţii,
Păzit sunt veşnic de braţul Tău
În tăcerile reci ale nopţii…

Doamne, bunătate şi îndurare
Sunt turnate–n viaţa mea,
Trăiesc minunea cea mare –
Binecuvântat în Casa Ta…


C Stancu

*Foto: Brândușe la poale de Retezat (I. Badiu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu