vineri, 21 februarie 2020

Uniformele absenței... Scrisoare din alt veac


Scrisoare din alt veac


            Mi-ai trimis aceasta scrisoare de dragoste
                        acum douăzeci de ani,

            am primit-o doar ieri, după atâta timp
                        am fost cutremurat de scrisul naiv, iluzoriu,
de faliile dintre zile, de țipătul din vocale…


            A citit-o băiatul meu căruia îi creste mustaţa și
postează pe blog poeme de dragoste pentru femeile singure...

                        El, care scrie, aleargă într-o lume virtuală,
căuta, visează în piețe publice, s-a îndrăgostit de o scrisoare veche,
scrisa în alt timp, cu vorbe de diamant…
                        Acel pumn de litere, acele cuvinte bătrâne
                        formează raiul din care am fost alungaţi
                        acum douăzeci de ani,
                            cu un măr în pumnul drept,
îmbrăcați în uniformele absenței...


C Stancu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu