joi, 9 septembrie 2021

Puterea și spiritul... Când lumea atârnă de un cui

 

Puterea învierii

 

 

Să-L cunoşti pe Iisus într-o seară,

Să-L cunoşti simplu, adevărat,

Cum creşte dimineaţa peste ţară

Şi cum se face Înaltul Înalt…



 

Să cunoşti puterea învierii Lui,

Să o simţi în fiinţa ta curat,

Pe când lumea atârnă de un cui,

Înfipt în mâna Celui ce-a înviat…

 

E puterea mai presus de veac,

E puterea venită chiar de Sus,

Când apa şi sângele nu tac,

Eşti biruitor prin biruitorul Iisus…

 

Când s-a înălţat peste mormânt,

În doar trei zilele clare,

Etern cum e Cuvântul Cuvânt,

Când se arată Împărăţia-n zare…

 

Să primeşti dreptatea sfântă,

Simplu, ca pe un pahar cu apă,

Peste cel ce se roagă şi cântă,

Este îngerul care ştie să tacă…

 

Prin credinţă-n Iisus primeşti

Desăvârșirea fără plată,

E darul coborât din cele cereşti,

Căci în ceruri ai pururi un Tată…



C Stancu ©

Foto: Imagine din Israel 

2 comentarii:

  1. Căutarea de sine, adâncirea în originile noastre identitare neștiute de unde am venit în marea călătorie/aventurare în necunoscutul tot altul de zi cu zi nu se termină niciodată și lumină și răspunsuri primim numai prin Ușa care este Isus, după cum spune: „Eu sunt uşa: De va intra cineva prin Mine, se va mântui; şi va intra şi va ieşi şi păşune va afla. Furul nu vine decât ca să fure, să înjunghie şi să piardă. Eu am venit ca oile Mele viaţă să aibă şi din belşug să aibă. Eu sunt Păstorul cel bun. Păstorul cel bun îşi pune sufletul pentru oile Sale. Iar cel plătit, care nu este păstor şi ale cărui oi nu sunt ale lui, când vede lupul venind, lasă oile şi fuge; iar lupul le răpeşte şi le risipeşte. Cel plătit fuge, pentru că este plătit şi nu are grijă de oi. Eu sunt Păstorul cel bun şi cunosc oile Mele şi ale Mele Mă cunosc pe Mine. Precum Mă cunoaşte Tatăl şi Eu cunosc pe Tatăl. Şi sufletul îmi pun pentru oi. Am şi alte oi, care nu sunt din staulul acesta. Şi pe acelea trebuie să le aduc; ele vor asculta de glasul Meu şi va fi o turmă şi un păstor. (Ioan, 10, 9-16). Dintre toate căile, aceasta este cea mai dreaptă: „„Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl Meu decât prin Mine!”
    Marea bucurie de a te regăsi întru îndumnezeire pe Cale, intrând prin Ușa care este Isus! Amin! Poem minunat! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu astfel de mesaje se mai poate salva, eventual, lumea. Felicitări !

    RăspundețiȘtergere