vineri, 15 septembrie 2017

Adrian Botez: Sileşte-te să trăieşti – ca să-i faci în ciudă hulubului de pe casă



SILEŞTE-TE SĂ TRĂIEŞTI



sileşte-te să

trăieşti – ca să-i faci în ciudă

hulubului de pe casă ori din

copac – care

cântă – cu foc şi văpaie – încă din

zori




nu-i pasă nimănui de

tine – cum nu-i pasă ce-ai făcut cu

părul ce ţi l-ai bărbierit – de pe

faţă



ia soarele aşa cum este – altminteri

el tot acolo va răsări – mereu

peste cadavrul tău – cu formă tot mai

stinsă – cadavrul tău furat din

veşnicia-nvinsă – cadavru de

fraier – şi de lumină pângărită şi

stinsă.





POEZIA MEA

trăiesc din toate
fibrele fiinţei mele
răul – frisonez din
toate fibrele fiinţei mele
binele

nu mă plictisesc să
trăiesc – nu mă-nspăimântă deloc să
mor: intru pe fiecare
cărare – cu acelaşi inconştient de temerar
picior
***
Adrian Botez