luni, 3 februarie 2020

Adrian Botez: Cel mai frumos poem


MAMEI MELE – CEA DIN ALTĂ LUME

când îmi va suna - și
mie – Ceasul – vreau ca
tu – Mamă - și nu altcineva – să vii
să mă întâmpini – să mă
iei – spre Altă
Lume

n-am nevoie de
toate Sperietorile
Popești – n-am nevoie nici de
Moarte

pe Drumul spre Locul cu
Copaci Rari – să vorbim
Mamă - de-ale
noastre – câte n-am apucat să
vorbim – aici – pe
Pământ

pe Drumul spre Locul cu
Copaci Rari – repetă-mi – Mamă – iar și
iar – Alfabetul Vieții și
Morții : astfel – din nou – la
nesfârșit – Tu și numai Tu – Mamă
să mă Naști

între noi doi – Toate
rimează – Mamă – Toate rimează : Moartea mea
devine – așa cum se și
cuvine – în felul acesta – un nou
Poem – cu doar Două
Cuvinte : Tu și
Eu

e cel mai frumos Poem – dintre cele
pe care nu le-am scris – încă
niciodată
***




MOARTEA STĂ ÎN PICIOARE

moartea stă în picioare : fiți
politicoși – aduceți-i un scaun – să ne
mai privească și
de jos în sus

moartea stă în picioare : n-o lăsați
niciodată – să stea în
picioare – să vă privească
suverană – plină de
ifose gratuite : în definitiv – nu e decât
și ea – un slujbaș
oarecare – ca fiecare dintre
noi
***
 





Prof. dr. Adrian Botez

Un comentariu: