sâmbătă, 1 iunie 2024

Aurelian Sârbu și poemul de vară

 

EVADAREA DIN SEMN

 

 

mi-e umbletul prin minte în afara cuvintelor

 

simt înaltul depărtându-se-n spirala treptelor

            necuprinse în șir



 

adâncul mării e-n oglinda bolții

            cu stele furișate

            să-mi petreacă noaptea

            cu bulgări de lumini   

din joaca eternă a copiilor nenăscuți

 

ci stelele-s rotocoale în jurul zeilor

           cu număr înșelător

           pentru cei de pe margini

           îmbiați cu fantasme

           și elixire mistuitoare

 

din locul meu microscopic

           mă strecor în forfota măștilor în carnaval

           să-mi fac clipa părtașă freneziei

           prin evadarea din semn

 

Aurelian Sârbu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu