vineri, 13 iulie 2018

Scrisoarea de dragoste


               PĂCATUL




            Mi-ai trimis aceasta scrisoare de dragoste
                        acum douăzeci de ani,

            am primit-o doar ieri, după atâta timp
                        am fost cutremurat de scrisul naiv, iluzoriu,
            a citit-o băiatul meu căruia îi creste mustaţa și-mi spune că rezistă...


                        El, cel care aleargă, căuta, visează, s-a îndrăgostit
                        de o scrisoare veche, scrisa în alt timp,
                        acel pumn de litere, acele cuvinte bătrâne
                        formează adolescenta din care am fost alungaţi
                        acum douăzeci de ani,
                            cu un măr in pumnul drept din care am mușcat 
pe rând și nu ne-am otrăvit...


C Stancu