luni, 28 martie 2022

ADRIAN BOTEZ: RUBAIYAT ÎN ARMONII REBELE... TĂRÂMURI...

 

MISIUNEA DUHULUI MEU (rubaiyat)

 

eu am pândit – în Bune – ca și-n Rele

și Parte Dreaptă le-am făcut – din Stele :

am chibzuit Răzbateri – cu Largi Vele

și Scufundarea Tuturor – în Miezul dintre ele...

***




 

SĂ NU TE-NVERȘUNEZI ÎN VREUN CUVÂNT (rubaiyat)

 

să nu te-nverșunezi în vreun cuvânt

căci n-ai – cu unul singur – Jurământ :

tu acordezi – în Armonii Rebèle

Cuvântul de deasupra de Vântrèle !

***

 

RUBAIYATUL LĂUTEI TRUVERULUI

 

numai Acum și Așa am ieșit deasupra de Lume

când nimic din Furtunile Clipei nu m-atinge – pe Strune :

Singur Sunet – pogorât din Durerile-Uitate

întruchìpă – sfințește – o Eternă Cetate !

***

 

PRECUM SPRE CRIST (rubaiyat)

 

să nu te-mpotrivești – să nu te zbați – ca-n Coșmar

când vin Truveri spre tine - -nvolburați Zadar :

tu ești Visata lor Cetate – durată-Nțelepciune

și vin – precum spre Crist : cu Strune Rele  -  Bune...

***


Prof. dr. Adrian Botez

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu