luni, 24 mai 2021

POEME DE AURELIAN SÂRBU

 

NICIODATĂ ITHACA



 
 
corabia mea
- gând fără cuvinte -
nu se va întoarce

nu sunt năierul dornic
        de țărmul icoanelor abandonate -
        pururi marea mea întoarsă din drum

mă izbesc valuri la provă
valuri la pupă m-alungă
furtuni înșiruite năvălesc peste mine
soare din urmă spre umbră
vânt aprig în vele
în siajul nimănui
nimeni pe punte
să-mi dea nume
să mă strige
să mă trezească

înlănțuit de catarg
         dincolo de memorie
cu ochii în transă închiși
cu urechile la pândă setoase
- halucinantul cânt al sirenelor
          la crepuscul sublim



ÎN LARG

 
 
în larg
         zilelele se rostogolesc
              monotone
                  aceleași
                       anonime

numai nopțile
          poartă numele poemelor mele
                 și ceru-i înstelat
 
 
Aurelian Sârbu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu