luni, 16 martie 2020

Adrian Botez - SĂ CREZI ÎN CRIST: IDENTITATEA TA ADEVĂRATĂ

SĂ CREZI ÎN CRIST : IDENTITATEA TA ADEVĂRATĂ


să crezi în Crist : Identitatea ta Adevărată
pe care Nimeni nu ți-o ia - și Niciodată
să Îl iubești pe Crist : nu te urăști pe tine
în Lumea asta – Labirintică – de Crime

când spui o Rugăciune – spune-o-n Limba ta Amară
(...cu inflexiuni de Înger și de Fiară...)
pe care – nici pe ea – nu ți-o pot lua - de-afară :
nu Preoții înseamnă Rugăciune
ci Răstignirea ta – pe Gòlgote Străbune...

nu Catedralele te ocrotesc – în Vale :
Iubirea ta de Cer – croi-va-ți – mereu – Cale...
cu Fratele Cel Mare – Crist – drept Călăuză

tu vei răzbi-n Pământ – pe Mare – în Meduză...
...va fi și Foc – Văzduhul – mai ales
cu toate te-o-mpăca – de toți vei fi-nțeles...!
***
 

LĂUTA MEA – ZIARUL ÎNSTELAT

am publicat Grădini – Marìi de Flori
am publicat și Pești – Corăbii – Nori...
...apoi  - am publicat Umanitatea Oarbă :
Ediția-a fost anemică – alergică și slabă...!

...m-am săturat s-o fac pe Ziaristul
(...din umeri dă și ”nenea doctor” – Oculistul...) :
oricât i-am tras – cu Spaimă – Văl lui ISIS
Pupilele Umanității se-ngropară-n IRIS...!

...eu nu mai public – ci-am făcut ”SCRISOARE
LUI DUMNEZEU” : Ființa-mi RE-MĂSOARE :
fac Munți să cânte – -Izvoarele prin Vocea-mi curg

ei bine – va să zică NU-I ABSURD :          
vreau să devin – o Vreme – DEMIURG :
să public doar Facerea cea Sfântă – pentru Înger :

el ca să plângă... – ...eu să cânt și sânger...
...Lăuta mea – Ziarul Înstelat
până și Ochi de Dumnezeu a-nrourat...!
***



 ERAU ALTFEL DE OAMENI – PE-ATUNCI

erau Veri Încinse de Foc – și treceam pe lângă Abis Răcoros de Fântâni :
și aflam Ulcele Smălțuite – puse-acolo – încă din Bătrâni...
nu era – nimeni – de Pază și Taxă – la Ulcele :
asudat – luam una – beam – alungam – astfel – Iele...

erau altfel de Oameni – pe-atunci :
se chemau ”Țărani” – coseau Prea-Nalta Iarbă din Lunci
mânau – Seara - cu Mare-Nțelegere – Vitele la Jgheab
...și nici eu – printre ei – nu mă mai simțeam slab...

...au trecut tare mulți Ani – de-Atunci : Acum – toate par c-au fost în Povești...
dar – de la Străbuni și Părinți – tot îmi vin Vești :
pesemne că e – pe Tărâmul Celălalt – un Pocăit Zmeu

care le tot trimite – asupra Aleanului meu...
...Povești să fie ! - ...dar era Tare Frumos :
așa c-am hotărât să plec spre Lumea Cealaltă – Desculț și pe Jos...
***

Prof. dr. Adrian Botez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu