vineri, 1 iulie 2022

Aurelian Sârbu - POETUL ȘI VARA... Poeme cu forme de cer

 

ÎNTOARCEREA  DIN  SOMN

nu mă cerceta în grabă

numai cu ochii închiși
numai mâinile mele prăbușite
         te țin minte
         ca-ntr-o fântână
         în care te zăresc
         formă de cer
 

 




A...

mă îmbie o patimă veche --
         chemări fără ecou
         în mâna mea cercetătoare 
                 trupului tău

mi s-au tulburat literele
         în culori născocite
                  de ochii mei dinlăuntru

te-am risipit în linii înșelătoare

mă simt întrupat din a muri mereu
          într-un joc de-a singurătatea
                   și mi-e târziu
                   și-s prea departe
 
 
Aurelian Sârbu 
 
 
Foto: Țara Hațegului, peisaj din dealul Hațegului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu