vineri, 15 decembrie 2023

Ape liniștite și țărâna patriei. Un psalm de sărbători

 

Psalm

 

                          (După Psalmul 23)

 

 

Tu, Doamne, mă călăuzeşti,

Fiinţa mi-o hrăneşti, în slăbiciune,

Zilnic, Doamne, îmi vorbeşti,

Mă aperi de ispite, de lume…


 

Iată, ape liniştite, în înserare,

Căile Tale sunt drepte şi vii,

Pentru Numele Tău Mare,

Trecem din ţărână în copii…

 

Sufletul meu se înviorează,

Cuvântul Tău mă hrăneşte,

E dulce-n dulcea amiază,

Iar seara mă și linişteşte…

 

Nu mă pedepsi prea tare,

Ai milă în slăbiciunea mea,

Numele Tău e-ndurare - şi e mare,

Chiar şi-n valea rece şi rea…

 

Şi nu mă tem de răul-rău,

Când trec prin umbrele morţii,

Păzit sunt veşnic de braţul Tău

În tăcerile adânci ale nopţii…

 

Doamne, bunătate şi îndurare

Sunt turnate-n viaţa mea,

Trăiesc minunea cea mare -

Binecuvântat sub Aripa Ta…


c Stancu ©


Foto: Pictură de Dorin Socaci (Țara Hațegului), Flori 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu