sâmbătă, 7 august 2021

Printre singurătățile lumii... Aurelian Sârbu și anotimpurile poeziei

 

VREMEA CENUȘII
 



 

mi-e spaimă să mă văd ajuns
         pom înflorit ce nu rodește
         glasul  meu să nu se vaiete
         precum șuieratul vântului în pustie

vremea drumului meu și zborul fără aripi
          îmi vor conteni cândva la pod    
          apoi în calea cu orizont tot mai departe
          cu umbra mea printre singurătățile lumii

te-am zărit târziu sub pleoapele mele închise spre reverie
          împăturită în lumini diafane -
                  frânturi năluce

să te cuprind
          am bătut la toate porțile neliniștii
          până la ispășirea ființei mele -
          zădărnicii în nisipul clepsidrei
 
 
Aurelian Sârbu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu