joi, 20 mai 2021

Vremuri de închiriat

 

Viitorul pe patru piloni



 

Am un șef bun, m-a închiriat într-o zi de joi,

când primăvara își făcea de cap și

albinele culegeau dulceața lucrurilor din univers

de pe jucăriile abandonate în iarbă.




 

 

Am un șef bun, m-a înlocuit cu un robot pentru

a-mi da un exemplu cum pot fi mai bun și

pentru a înțelege ce înseamnă identitatea.

În timpul acesta mă pot trata de imponderabilitate,

îmi pot schimba trupul pe altul mai tânăr,

și gândurile îmi pot fi recalibrate la un strung 3 D,

pentru a fi de acord cu martorii.

 

Am un șef bun, m-a lăsat să mor singur,

nu mi-a tulburat viitorul, puteam sta pe trei piloni,

ba pe patru piloni, nu vedeam podul și

nu-l vedeam pe celălalt pregătit să țipe pe pod.

 

Cum vă zic: Am un șef bun și mă laud cu asta,

pot sosi la serviciu pe skateboard sau pe patine cu rotile și, mai ales, nu-mi face observații metafizice

când își bea cafeaua de dimineață…


©

C Stancu


Foto: Magnolie înflorită la Hațeg

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu