luni, 18 septembrie 2023

Nu mai am lacrimi... Calea cu Spini și Flori...

 

AM DE PLÂNS PENTRU MULTE – 

DAR NU MAI AM LACRIMI

 

Am de plâns pentru multe – dar nu mai am Lacrimi

Nimeni n-a-ndurat – ca mine – Cereștile Patimi...

Știe numai HRISTOS câte mi-or mai fi numărate

Știe numai HRISTOS de-or mai putea fi-ndurate...




 

Rămân în Războiul cu Lumea - și-n Războiul cu Mine

Roua cea Crină  - Delicatele Raze – ce-ncunună Grădine !

Orb sunt – în Extaz - și-mi văd Sufletu-n Flăcări :

Veniți – toți – la Munte – veniți – toți – la Păsări !

 

Aceasta e Calea – cu Spini și cu Flori !

Aceasta  e Marea – cu Matrozi în Vâlvori !

De suferi și arzi – cad Cătușe – la Suflet și Mânuri

De-nfrunți Bezni-Talazuri  – aromì-vei în Cereștile Fânuri !

***


 Prof. dr. Adrian Botez 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu